Witam, Długo szukałam strony na której miałabym szeroki wybór urządzeń takich jak drukarki czy kserokopiarki. Zależało mi też na możliwości ewentualnego wynajmu urządzenia, a także na jak najlepszej jakości oraz przystępnej cenie. Po pół rok znalazłam stronę: https://www.telcop.pl/wynajem.html dzięki której mam wszystko w jednym miejscu i dokładnie tak jak chce.
No jak ktoś zakłada biuro od zera to na pewno się przyda. Ale wygodniejsza opcja to chyba takie biuro serwisowane https://www.beyondoffice.pl/biuro-serwisowane/ gdzie przychodzi się i ma wszystko zapewnione i nie trzeba się o takie kwestie martwić
Jak radzicie sobie w swoich biurach z kwestią sprzątania? Zatrudniacie firmę zewnętrzną czy może pracowników? Po dłuższym zastanowieniu natrafiłem sieci na ofertę tej firmy https://timtem.eu/uslugi-sprzatajace-w-gdansku/ i szczerze mówiąc wydaje się być całkiem sensowna. Jakie macie opinie na ten temat?